مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-06سياسي

تزریق گاز در طرح گازرسانی به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن


جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد و جزییات و موانع اجرایی مصوبات مذکور با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

- در جلسه پیگیری مصوبات سفر سیستان و بلوچستان با حضور معاون اول رییس جمهور اعلام شد تزریق گاز در طرح گازرسانی به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد و جزییات و موانع اجرایی مصوبات مذکور با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه اهتمام ویژه و تلاش مجدانه دستگاه های اجرایی برای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفر را مورد تأکید قرار داد و تاکید کرد: مصوبات این سفر باید حتماً با قوت اجرایی شود تا بخشی از مسائل و مشکلات مردم استان از این طریق مرتفع گردد.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه استان سیستان و بلوچستان از تنش آبی جدی رنج می برد، وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد جزییات فنی و مسائل کارشناسی مصوبات مرتبط با آبرسانی به استان را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند تا موانع پیش روی اجرای این تصمیمات هر چه سریعتر برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق گاز در طرح گازرسانی به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن

تزریق گاز در طرح گازرسانی به 120 روستای سیستان و بلوچستان تا 22 بهمن