مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:372023-02-06اقتصادي

معاون وزیر: «فرادانه» در کیفیت و ایمنی سرآمد است


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات با بیان اینکه هلدینگ فرادانه شرکتی پیشران است که بر اساس تحقیق و توسعه و دانش، خوراک آبزیان را تولید می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اولین نمایشگاه تخصصی شیلات و آبزیان، دام، طیور، زنبور عسل، دامپزشکی و فرآورده های لبنی شهرکرد از تاریخ 16 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.

سید حسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات در بازدید از غرفه گروه صنعتی فرادانه در این نمایشگاه گفت: هلدینگ فرادانه شرکتی پیشران است که بر اساس تحقیق و توسعه و دانش، خوراک آبزیان را تولید می کند.

رییس سازمان شیلات افزود: تولید خوراک آبزیان نسبت به خوراک سایر دام ها پیچیده تر است و شرکت فرادانه توانسته با تکنولوژی پیشرفته و نگاه دانش بنیان گام موثری در این راستا بردارد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد خوراک میگو در این هلدینگ تولید می شود، بیان کرد: این شرکت در بحث کیفیت و ایمنی سرآمد است و سطح تراز و استانداردهای بین المللی در آن دیده می شود.

راه اندازی خطوط تولید بدون نیاز به خارج محمدکاظم منزوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید گفت: هلدینگ فرادانه اولین شرکت تولید غذای ماهی است که با پیمودن گام های تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: «فرادانه» در کیفیت و ایمنی سرآمد است

معاون وزیر: «فرادانه» در کیفیت و ایمنی سرآمد است