مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-06سياسي

قوه قضاییه بیش از هر زمان دیگر با برنامه در حال حرکت است


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه امروز قوه قضاییه بیش از هر زمان دیگر با برنامه از پیش تعیین شده در حال حرکت است، گفت: احساس ناامنی بدتر از ناامنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق امروز 17 بهمن ماه، از دادسرای انتظامی قضات بازدید و با قضات این دادسرا دیدار کرد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد رییس دادگاه عالی انتظامی قضات و حجت الاسلام والمسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات و حجت السلام والمسلمین عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، نیز در معیت معاون اول قوه قضاییه حضور داشتند.

در این دیدار برخی از قضات دادسرای انتظامی قضات به بیان مسائل، برنامه ها، عملکرد انجام شده و موضوعات معیشتی کارکنان قوه قضاییه پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق ضمن تبریک اعیاد رجبیه و گرامیداشت چهل و پنجمین سال ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب کبری (س)، بیان کرد: امروز کشور در شرایط متفاوتی از چهار دهه گذشته قرار دارد.

از یک سو دشمن از جهات مختلف و از وجوه مختلف و به هر طریقی که به فکرش برسد به زعم خود فشار وارد می کند و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را آزار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه بیش از هر زمان دیگر با برنامه در حال حرکت است

قوه قضاییه بیش از هر زمان دیگر با برنامه در حال حرکت است