مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-06سياسي

فریضه جهاد تبیین بر همگان واجب کفایی است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین که از لسان رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده، بر همگان واجب کفایی است.

- سردار حسینعلی یوسفعلی زاده صبح امروز، 17 بهمن، در مراسم چهلمین روز دفن شهید گمنام دانشگاه تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه قدرت تحلیل و محاسبه صحیح در طراحی نقشه های خود نداشته اند.

وی عنوان کرد: عدم شناخت دشمنان از مردم ایران باعث شده که در اغتشاشات اخیر دوباره طمع کرده و به مانند همیشه با شکست مواجه شوند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این نکته اساسی را هیچ گاه درک نمی کنند که رمز پیروزی و استمرار این نظام ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شاخصه های ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه تا تشکیل تمدن بزرگ اسلامی به راه خود ادامه می دهد، گفت: دشمنان خودشان اعتراف کردند که بهترین طراحی ها و بسیج همه امکانات و تجهیزات برای یک توطئه، برنامه ریزی دقیق می شود اما با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی این نقشه ها نقش بر آب می شود.

یوسفعلی زاده افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند چون برخی موضوعات را لحاظ نکرده بودند؛ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه جهاد تبیین بر همگان واجب کفایی است

فریضه جهاد تبیین بر همگان واجب کفایی است