مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-06اجتماعي

درآمدزایی شهرداری تهران از جریمه طرح ترافیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کمال هادیانفر در حاشیه افتتاح مرکز پاسخگویی راهور و در جمع خبرنگاران درباره حذف 2 درصد افزایش عوارض خودرو ها و اعمال جریمه توسط پلیس راهور گفت: - رییس پلیس راهور فراجا گفت: بنا بر رأی صادر شده و پیگیری های شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آن ها صادر و عوارض را قانونی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کمال هادیانفر در حاشیه افتتاح مرکز پاسخگویی راهور و در جمع خبرنگاران درباره حذف 2 درصد افزایش عوارض خودرو ها و اعمال جریمه توسط پلیس راهور گفت: در سال های گذشته بنا بر شکایتی که در دیوان عدالت کشور مطرح شد تصمیم بر این شد تا شهروندان یا عوارض خودرو های خود را پرداخت یا جریمه بدهند.

رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به رأی صادره به نفع شهرداری ها افزود: بنا بر رأی صادر شده و پیگیر های شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آن ها صادر و عوارض را قانونی کردند.

وی در ادامه گفت: خودرو هایی که بدون مجوز وارد محدوده طرح می شوند باید عوارض پرداخت و جریمه هم از سوی خود شهرداری اعمال می شود و بنابراین دلیلی برای اعمال جریمه وجود ندارد، اما اگر در بحث عوارض تجدید نظر شده و یا به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی شهرداری تهران از جریمه طرح ترافیک

درآمدزایی شهرداری تهران از جریمه طرح ترافیک