مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-06اقتصادي

دستور رییس کل دادگستری مازندران بر ترخیص کالاهای وارداتی بندر امیرآباد


رییس کل دادگستری مازندران با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین و رییس دادگستری و دادستان بهشهر در بازدید 3 ساعته از بندر امیرآباد بر تعیین تکلیف و ممانعت از انباشت برخی کالای وارداتی دپو شده مورد نیاز مردم و بازار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید سرزده از انبار نگهداری اقلام و کالاهای وارداتی بندر امیرآباد بهشهر ، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات شاهد انباشت برخی از کالاهای وارداتی در انبارها بودیم که دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف و تسریع در ترخیص این کالاها صادر شد تا از فاسد شدن این اقلام ممانعت شود و امیدواریم شاهد سرعت بخشی به این امر باشیم.

وی از همه مدیرانی که در این زمینه مسؤولیت دارند خواست تا نظارت بیشتری بر وضعیت کالاهای انباشت شده داشته و هر چه سریعتر به ترخیص کالا های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

رییس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از بازدید میدانی از بندر امیرآباد از یک واحد تولیدی در حال ساخت بازدید و با مدیر عامل این واحد گفت وگو و بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود:کمک به واحدهای درحال احداث می تواند به اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان و منطقه کمک شایانی داشته باشد و بر این اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری مازندران بر ترخیص کالاهای وارداتی بندر امیرآباد

دستور رییس کل دادگستری مازندران بر ترخیص کالاهای وارداتی بندر امیرآباد