مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-06سياسي

دستگاه های اجرایی کردستان در کمک به زلزله زدگان خوی هماهنگ باشند


دستگاه های اجرایی استان در راستای کمک های مردمی و انسانی به مردم زلزله دیده خوی با هم هماهنگی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی پور امروز در جلسه هماهنگی برپایی موکب و ارسال کمک های مردمی به شهرستان خوی در سنندج، با اشاره به زلزله هشتم بهمن در شهرستان خوی در آذربایجان غربی اظهار کرد: گرچه عمق زلزله زیاد نبوده و در همان روز اول وقوع زلزله رییس جمهور و هیات دولت در این شهرستان حضور پیدا کردند اما برخی خانه های مردم آسیب دیده است.

وی با اشاره به سرما و برودت هوا در این شهرستان تصریح کرد: مردم به دلیل هراس و وحشتی که دارند در چادر و فضای آزاد به سر می برند و از ماندن در خانه های خود هراس دارند همچنین زلزله شدید 708 ریشتری در کشور ترکیه بر وحشت و هراس مردم افزوده است.

رشیدی پور ارسال کمک های نوع دوستانه به مردم حادثه دیده شهرستان خوی را وظیفه انسانی دانست و گفت: ضرورت دارد در راستای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مردم زلزله دیده شهرستان خوی ادارات و دستگاه های استان ستاد اجرایی فرمان امام و مجموعه بسیج و سباه با هم هماهنگی داشته باشند.

  وی به اربعین حسینی و تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان اشاره کرد و افزود: برپایی موکب ها و پذیرایی از زائران در این منطقه تجربه ارزشمندی بود امید است سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی کردستان در کمک به زلزله زدگان خوی هماهنگ باشند

دستگاه های اجرایی کردستان در کمک به زلزله زدگان خوی هماهنگ باشند