مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-06اقتصادي

آب موردنیاز صنعت زنجان از پساب تامین خواهد شد


در حوزه استفاده از پساب، افق روشنی در استان زنجان وجود دارد و استفاده از آب پساب را به بیش از 20 میلیون مترمکعب افزایش خواهیم داد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در حوزه استفاده از پساب، افق روشنی در استان زنجان وجود دارد و استفاده از آب پساب را به بیش از 20 میلیون مترمکعب افزایش خواهیم داد.

محسن افشارچی ظهر امروز (17 بهمن ماه) در آیین افتتاح طرح های شرکت آب وفاضلاب استان زنجان، با بیان اینکه آب اولین و اصلی ترین دغدغه بنده به عنوان یک مسئول و خدمتگزار در مدیریت کلان استان زنجان بوده و به همین دلیل در یک سال گذشته انرژی زیادی در حوزه آب صرف شده است، اظهار کرد: داشتن تصویر بزرگی از آب و مسائل پیرامونی آن در استان، نتایج دغدغه و تحقیقات و بررسی یک سال گذشته در حوزه آب بوده است، بنابراین تلاش می کنیم تا در راستای جبران عقب افتادگی های موجود در حوزه تنظیم گری آب و رفع مشکلات و تحقق اهداف حوزه آب، حرکت کنیم.

وی با اشاره به توافقات انجام شده در حوزه رفع مسائل آب استان زنجان با وزیر نیرو که در صورت اجرایی شدن نتایج بسیار مطلوب و مهمی در پی خواهد داشت، افزود: تلاش گران حوزه آب، علاوه بر ایجاد شبکه باید نسبت به تامین آب مورد نیاز نیز، دغدغه داشته و همت مضاعف کنند و پس از آن هم کنترل و حفظ فشار و کیفیت آب تامین شده را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب موردنیاز صنعت زنجان از پساب تامین خواهد شد

آب موردنیاز صنعت زنجان از پساب تامین خواهد شد