مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-06اقتصادي

خوزستان می تواند قطب خدمات مهندسی و انرژی باشد


خوزستان می تواند قطب قطعات، خدمات مهندسی و انرژی باشد و این بسته به آن است که مسئولان شرکت های نفتی استان و وزارت نفت توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز دوشنبه در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت با اشاره به تولید قطعات و تجهیزات حوزه صنعت نفت در داخل کشور بیان کرد: امروز قطعات و تجهیزاتی در حوزه صنعت نفت تولید می شود که می تواند بخش زیادی از نیاز غرب آسیا را پوشش دهد و در تولید نفت به اوپک کمک کند و این یک افتخار است.

وی عنوان کرد: قیمت قطعات و تجهیزات از زمانی که واردکننده قطعات بودیم با شرایطی که تولید داخل قطعات و تجهیزات انجام شده است، بسیار متفاوت شده و باید گفت که تفاوت ها در این زمینه بسیار است.

حسینی محراب افزود: خوزستان می تواند قطب قطعات، خدمات مهندسی و انرژی باشد و این بسته به آن است که مسئولان شرکت های نفتی استان و وزارت نفت توجه ویژه ای به این امر داشته باشند تا با تفویض اختیارات به استان حرکت بسیار نو و قوی را در این حوزه رقم بزنند.

استاندار خوزستان گفت: این نمایشگاه صنعت نفت باید در جنوب عراق تکرار شود تا شرکت های عراقی با قطعه سازان استان دیدار داشته باشند و قرارداد ببندند و باید با تمام استان های نفتی جنوب عراق ارتباط بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان می تواند قطب خدمات مهندسی و انرژی باشد

خوزستان می تواند قطب خدمات مهندسی و انرژی باشد