مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-06ورزشي

حضور طلاب بسیجی از 26 استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا گفت: طلاب بسیجی از 26 استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام جعفر رعایتی عصر امروز در حاشیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور که به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر از حضور طلاب بسیجی 26 استان در این دوره از جشنواره  خبر داد و اظهار: به مناسبت دهه فجر برنامه های مختلفی برگزار می شود که یکی از آن برگزاری ورزش های بومی است و طلاب بسیجی هم در این عرصه فعالیت دارند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه روحانیت از ابتدای پیروزی انقلاب در همه عرصه های مختلف حضوری فعال داشتند، افزود: علاوه بر آنکه  طلاب در عرصه های سیاسی، جهادی و علمی فعالیت دارند در عرصه های ورزشی هم شرکت می کنند.

حجت الاسلام رعایتی تصریح کرد: برای سرافرازی پرچم ایران اسلامی می بایست در همه عرصه های مورد نیاز فعال بود و برای انقلاب کار کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه طلاب بسیجی از نظر فکری سالم هستند، خاطرنشان کرد: برنامه ورزشی برای سلامتی و آمادگی جسمی است و برگزاری این جشنواره ها موجب آمادگی و سلامتی جسمی طلاب نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور طلاب بسیجی از 26 استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور

حضور طلاب بسیجی از 26 استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور