مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-06سياسي

سهم 6.2 درصدی مقالات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد سهم مقالات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی از تولید علم در ایران 6.

2 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری و تصویب قوانین مترقی چون قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و قانون جهش تولید دانش بنیان و حمایت از تولیدات و محصولات ایران ساخت که توسط شرکت های دانش بنیان و فناوران کشورمان به تولید رسیده است؛ سرعت بیشتری گرفت و به گفتمان غالب کشور بدل شد و امروز شاهد ثمرات و اثرات مثبت آن در اقتصاد، فرهنگ و زندگی روزمره مردم هستیم.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با توجه به ماموریت ویژه ای که برای ارتقای زیست بوم فناوری و نوآوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان بر عهده دارد تلاش می کند تا در آستانه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی بخشی از این دستاوردها و افتخارات به دست آمده در کشور را ارائه کند.

سهم 6.

2 درصدی مقالات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی از تولید علم در ایران حوزه گیاهان دارویی همانطور که در نقشه جامع علمی کشور از آن به عنوان اولویت الف در بخش علوم پایه نام برده شده است، به عنوان یکی از حوزه های کاربردی و علوم پایه در علوم و فناوری های روز دنیا مطرح است به همین جهت اثرات و کاربرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 6.2 درصدی مقالات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی

سهم 6.2 درصدی مقالات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی