مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-06اقتصادي

جزییاتی از خسارات 3 زلزله امسال به شهرستان خوی


معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خسارات سه زلزله امسال به شهرستان خوی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی مرادی گفت: 10 هزار و 463 واحد دامی اعم از سنتی و صنعتی در اثر زلزله دچار آسیب شده اند که برای بازسازی و نوسازی این واحدها نیازمند هفت هزار و 336 میلیارد ریال اعتبار اعم از کمک های بلاعوض دولتی و تسهیلات هستیم.

وی ادامه داد: کل خسارت وارد شده در 13 مهر ماه در حدود 701 میلیارد ریال، در زلزله 28 دی سه هزار و 547 میلیارد ریال و در هشتم بهمن سه هزار و 839 میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: خسارت وارد شده به دام های شهرستان خوی شامل پنج میلیارد ریال است که این خسارت ها ناشی از تلفات 52 رأس دام سبک و هفت رأس دام سنگین و یک قطعه شترمرغ بوده است.

به گفته مرادی، 32 واحد مرغداری نیز دچار خسارت شده که این خسارت بیش از 160 میلیارد ریال برآورد شد، همچنین چهار واحد گلخانه ای نیز دچار آسیب شده که خسارت های وارد شده 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی تاکید کرد: منابع تأمین آب و انتقال آب شامل قنات، ایستگاه پمپاژ، 14 کانال نیز دچار خسارت شدند که اعتبار مورد نیاز برای بازسازی این منابع 256 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از خسارات 3 زلزله امسال به شهرستان خوی

جزییاتی از خسارات 3 زلزله امسال به شهرستان خوی