مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-06اجتماعي

خانه محیط زیست در 37 هزار روستای کشور دایر می شود


مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تا پایان برنامه در 37 هزار روستا و محله های شهری خانه محیط زیست راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم موسوی عصر دوشنبه در مراسم راه اندازی خانه محیط زیست در بابلسر با اظهار اینکه در مسیر توسعه باید به محیط زیست توجه بیشتری کنیم، افزود: خانه محیط زیست قرار است در تمام روستاها و محله های شهری کشور راه اندازی شود.

وی با اشاره به شعار مردمی سازی دولت سیزدهم افزود: محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه شعار محیط زیست به شمار می رود و برای تحقق اهداف باید مشارکت و همکاری مردم را داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه نیازمند تربیت نسل محیط زیستی هستیم، گفت: با مشارکت آموزش و پرورش تلاش شده تا خانه های محیط زیست راه اندازی شده است و تاپایان برنامه هفتم این خانه در 37 هزار روستای کشور راه اندازی می شود.

موسوی یادآور شد: خانه محیط زیست بستری را برای ارائه آموزش های تخصصی لازم فراهم می کند و جایی برای مطالبه گری مردم و پاسخگویی مسئولان است و تشکل های مردم نهاد نیز می توانند در قالب مربیان و مروجان محیط زیستی فعالیت کنند.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به گسترش وسعت تخریب در حوزه محیط زیست گفت: در هرمحله و منطقه چالش های متفاوتی وجود دارد و در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه محیط زیست در 37 هزار روستای کشور دایر می شود

خانه محیط زیست در 37 هزار روستای کشور دایر می شود