مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-06اقتصادي

بهره برداری از 44 طرح عمران روستایی در فارس


مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: همزمان با ایام دهه فجر، 44 طرح عمران روستایی که با صرف بیش از هزار میلیارد ریال اجرا شده است، در فارس به بهره برداری می رسد.

- عطاءالله زمانی دوشنبه 17 بهمن، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طرح های آماده بهره برداری در ایام دهه فجر امسال شامل طرح های توسعه و بهسازی معابر روستایی، عملیات زیرسازی و آسفالت، احداث ابنیه روستایی و ترمیم لایه و زیراساس است.

وی با بیان اینکه عمده این طرح ها مربوط به شهرستان های لارستان، لامرد، خرمبید، پاسارگاد، داراب، زرین دشت، بیضا، استهبان، سرچهان، کازرون، نی ریز، خرامه، خنج، سپیدان، گراش، رستم، بوانات، خفر، فیروزآباد، جهرم، ارسنجان، بوانات است، گفت: عملیات اجرایی برخی از این طرح ها سال گذشته و امسال آغاز و در مناطق روستایی موجب ایجاد بیش از 360 مورد اشتغال مستقیم و تسهیل در تردد روستاییان و بهبود کیفیت زندگی در این مناطق شده است.

بازسازی و بهسازی 7000 سرپناه ایمن برای روستاییان فارس زمانی با بیان اینکه بهسازی و بازسازی واحد های مسکونی آسیب دیده از سیل، زلزله و بلایای طبیعی یکی از کارکردهای بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستایی است، گفت: طرح بازسازی و بهسازی 6 هزار و 999 واحد مسکونی در مناطق روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 44 طرح عمران روستایی در فارس

بهره برداری از 44 طرح عمران روستایی در فارس