مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-06سياسي

افتتاح 4 بیمارستان طی یکسال در فارس/رشد همه شاخص های سلامت طی 4 دهه گذشته


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از راه اندازی چهار بیمارستان جدید و افزوده شدن 400 تخت بیمارستانی به مجموعه درمان فارس طی یکسال گذشته خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از راه اندازی چهار بیمارستان جدید و افزوده شدن 400 تخت بیمارستانی به مجموعه درمان فارس طی یکسال گذشته خبر داد.

دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 17 بهمن در یک کنفرانس خبری ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات انجام شده طی بیش از چهار دهه گذشته را دارای ویژگی جهادی و انقلابی خواند و گفت: با تلاش های مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تمام بحران ها و عرصه های مهم، توانستیم با بهره مندی از توان داخلی و بدون نیاز به حمایت از سایر کشورها، سربلند باشیم.

حسینی داشتن دورنمایی از گذشته را موجب درک بهتر شرایط امروز دانست و با تاکید بر نقش مهم اصحاب رسانه در تبیین آن، گفت: آمارهای مقایسه ای حوزه سلامت مربوط به سال 57 و امسال نشان دهنده توسعه چشمگیر شاخص های سلامت در حوزه های مختلف بوده است که در این زمینه می توان به افزایش تعداد مجلات علمی از یک مورد در سال 57 به 21 مجله در سال جاری و افزایش تعداد طرح های پژوهشی مصوب از دو مورد به هزار و 637 مورد در همین بازه زمانی؛ اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 بیمارستان طی یکسال در فارس/رشد همه شاخص های سلامت طی 4 دهه گذشته

افتتاح 4 بیمارستان طی یکسال در فارس/رشد همه شاخص های سلامت طی 4 دهه گذشته