مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:012023-02-06سياسي

مسیر و سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهرکرد تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: 25 کمیته تخصصی در استان شکل گرفته و مشغول فعالیت است تا در روز 22 بهمن با همت همه مردم استان حماسه به یادماندنی ساخته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: صبوری و بصیرت مردم تمام هجمه های وارده توسط فضای مجازی و اعمال تحریم ها و جنگ اقتصادی را خنثی کرده است.

وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرکرد از میدان امامزادگان شروع می شود، با عبور از خیابان ولی عصر، سه راه سینما، خیابان سعدی غربی، چهارراه فردوسی، چهارراه بوعلی و خیابان طالقانی به مصلی بزرگ امام خمینی ختم می شود.

انصاری توضیح داد: راهپیمایی از ساعت 10 صبح آغاز می شود و با اجتماع مردم در مصلی حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به ایراد سخن می پردازد.

وی اظهار داشت: 12 دستگاه استان برای برگزاری ایستگاه صلواتی و خدمات رسانی در طول مسیر اعلام آمادگی کرده و صفر تا صد کار هر غرفه را بر عهده گرفته اند.

انصاری با اشاره به لزوم فضاسازی شهری توسط همه دستگاه ها و ادارات تصریح کرد: مردم و مسئولان تلاش کنند به جای استفاده از پلاکاردهای معرفی مجموعه از تصاویر شهدا، پرچم ایران و پوسترهای دستاورهای انقلاب استفاده کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر و سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهرکرد تعیین شد

مسیر و سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهرکرد تعیین شد