مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-06سياسي

اعتماد به تولید داخل و دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است


عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان نباید صرفاً مالی باشد بلکه اعتماد به تولید داخل و دانش بنیان و این شرکت ها بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعلی رحیمی مظفری پیش از ظهر امروز دوشنبه در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت اظهار کرد: یکی از مواردی که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، رسیدن به اصل اساسی اقتصاد دانش بنیان است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: اقتصاد دانش بنیان صرفاً تولید دانش بنیان نیست بلکه مدیریت دانش بنیان بر همه کارها است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بحث دانش بنیان باید در همه اصل ها نمایان شود، تصریح کرد: قانون جهش دانش بنیان قانونی است که در مجلس برای حمایت از بحث دانش بنیان مصوب شده است.

حمایت ما از شرکت های دانش بنیان نباید صرفاً مالی باشد بلکه اعتماد به تولید داخل و دانش بنیان و همچنین شرکت های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است.

رحیمی مظفری با بیان اینکه نفت را می توان یک روز دیرتر استخراج کرد، گفت: ما قرار نیست صادرات نفت را حداکثری داشته باشیم بلکه باید زنجیره ای شکل گیرد که با توجه به آن نسبت به صادرات اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به تولید داخل و دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است

اعتماد به تولید داخل و دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است