مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-06پزشكي

پروژه الحاقیه بیمارستان «شهید رجایی» قزوین شهریور 1402 به بهره برداری می رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یکی از پروژه های حوزه توسعه و درمان، پروژه الحاقیه بیمارستان شهید رجایی است، این پروژه 65 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مرحله نازک کاری آن باقی مانده است و تا شهریور 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

- پروژه الحاقیه بیمارستان شهید رجایی قزوین شهریور 1402 به بهره برداری می رسد ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یکی از پروژه های حوزه توسعه و درمان، پروژه الحاقیه بیمارستان شهید رجایی است، این پروژه 65 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مرحله نازک کاری آن باقی مانده است و تا شهریور 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر عبدالله دیدبان در نشست خبری که امروز دوشنبه 17 بهمن 1401، در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ارتحال حضرت زینب(س)، اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های حوزه توسعه و درمان در استان قزوین، بیمارستان 700 تختخوابی است، این پروژه به 2 فاز تقسیم شده که در سفر هیئت دولت به استان یک هزار میلیارد تومان به فاز نخست آن اعتبار تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: دانشگاه نیز در حال اخذ تسهیلات از بانک صادرات به مبلغ 200 میلیارد تومان است تا بتواند فاز نخست پروژه را پیش ببرد، با وجود این اعتبارات اکنون این پروژه فعال بوده و از پیشرفت فیزیکی آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه الحاقیه بیمارستان «شهید رجایی» قزوین شهریور 1402 به بهره برداری می رسد

پروژه الحاقیه بیمارستان «شهید رجایی» قزوین شهریور 1402 به بهره برداری می رسد