مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-06اقتصادي

نخلداران و صیادان بوشهری تحت پوشش بیمه صندوق روستایی قرار می گیرند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: بر این اساس نخلدارانی که فاقد پوشش بیمه ای هستند می توانند از اسفندماه مشمول خدمات صندوق بیمه اجتماعی، - کیانوش کازرونی مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه تمدید بیمه شدگان رتبه دوم کشور را دارد که به دنبال آن هستیم رتبه یک کشور را به خود اختصاص دهیم.

  وی افزود: در سال جاری تاکنون 165 میز خدمت برگزار نموده ایم و 2 هزار و 490 سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه صندوق روستاییان قرار داده ایم.

  کازرونی با بیان اینکه امسال سهم بیمه ای استان بوشهر 8 هزار و 930 نفر می باشد، گفت: مستمری بیمه شدگان نسبت به قبل 40 درصد افزایش داشته اند.

  مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر بیان کرد: مستمری بگیران صندوق می توانند از تسهیلات چهار میلیون تا پنج میلیون تومانی بدون ضامن برخوردار شوند.

  وی با اشاره به اینکه در اسفندماه خدمات بیمه تکمیلی درمان را در استان بوشهر آغاز خواهیم کرد، گفت: 22 هزار و 586 نفر در استان بوشهر تحت پوشش این صندوق قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخلداران و صیادان بوشهری تحت پوشش بیمه صندوق روستایی قرار می گیرند

نخلداران و صیادان بوشهری تحت پوشش بیمه صندوق روستایی قرار می گیرند