مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-06حوادث

ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر در استان بوشهر


مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس گناوه یک قاچاقچی را دستگیر و 110 کیلوگرم موادمخدرتریاک و 66 کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با قاچاق، عرضه، تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران برابر رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله سنگینی از مواد مخدر را از استان همجوار به استان بوشهر و از آنجا به استان های غربی کشور انتقال نمایند.

سردار سوسنی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته یک دستگاه خودرو سواری تند رو در محورهای ورودی استان بوشهر شناسایی و مورد رصد و مراقبت قرار گرفته که با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گناوه پس از هماهنگی های قضایی خودروی حامل مواد مخدر مورد شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 110 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و 66 کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر در استان بوشهر

ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر در استان بوشهر