مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-06اقتصادي

برخی نخبگان طرح های خود را با قیمت پایین به کشورهای خارجی می فروشند


کمبود نقدینگی باعث شده در بسیاری از مواقع نخبگان طرح های خود را با قیمت های بسیار پایین به دیگر کشورها بفروشند و یا با سهم حداقلی شریک خارجی ها شوند.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: کمبود نقدینگی باعث شده در بسیاری از مواقع نخبگان طرح های خود را با قیمت های بسیار پایین به دیگر کشورها بفروشند و یا با سهم حداقلی شریک خارجی ها شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام رضایی روز دوشنبه 17 بهمن در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی امیرکبیر با اشاره به اینکه خوشبختانه هر سال شاهد ایجاد شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های مختلف در گوشه و کنار کشور هستیم گفت: ولی موانعی وجود دارد که فعالیت آنها را با مشکل مواجه می کند.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل کمبود نقدینگی برای فعالان این حوزه است، گفت: بانک ها باید تسهیلات ارزان به صاحبان ایده پرداخت کنند ولی متاسفانه این اتفاق عملا نمی افتد.

این مسئول اضافه کرد: کمبود نقدینگی باعث شده در بسیاری از مواقع نخبگان طرح های خود را با قیمت های بسیار پایین به دیگر کشورها بفروشند و یا با سهم حداقلی شریک خارجی ها شوند.

وی با بیان اینکه مشکل بعدی ضعف زیرساختی برای فعالین این حوزه است، گفت: متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در تابستان مشکل برق دارند و در زمستان هم با قطعی گاه و بیگاه گاز مواجه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نخبگان طرح های خود را با قیمت پایین به کشورهای خارجی می فروشند

برخی نخبگان طرح های خود را با قیمت پایین به کشورهای خارجی می فروشند