مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-06اقتصادي

هیچ بیکاری در بویین زهرا وجود ندارد


خوشبختانه در بخش مرکزی بویین زهرا هیچ بیکاری وجود ندارد و واحدهای صنعتی در جذب کارگر با مشکل روبه رو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد ادیب رامندی فرماندار بویین زهرا با اشاره به مهم ترین اقدامات مجموعه مدیریتی شهرستان بویین زهرا در یکسال اخیر اظهار داشت: مهمترین و بزرگترین پروژه ای که در سطح شهرستان بویین زهرا در طول این یک سال شاهد خواهیم بود، کلنگ زنی اولین شهرک خورشیدی کشور در دهه فجر امسال در زمینی به مساحت 900 هکتار در اراضی بخش شال می باشد که نقش بسیار برجسته ای در توسعه اقتصادی شهرستان خواهد داشت.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: یکی از پروژه های بزرگ و مهمی که برای استان و شهرستان حیاتی می باشد، پروژه سد بالاخانلو است که در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از محل آبگیری آن 5 شهر، 30 روستا و چهار هزار هکتار از زمین های حوضه نفوذ آن می توانند منتفع شوند.

وی افزود: در حوزه راه اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه های اصلی و روستایی هزینه شده است که می تواند بسیاری از مشکلات مردم را در این حزوه برطرف نماید.

ادیب رامندی گفت: در حوزه مسکن و در قالب اقدام ملی مسکن تعداد 540 واحد با پیشرفت فیزیکی 25 درصد و 92 واحد هم با پیشرفت بالای 50 درصد در حال اجرا است که امیدواریم در یک بازه زمانی مشخص تحویل مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بیکاری در بویین زهرا وجود ندارد

هیچ بیکاری در بویین زهرا وجود ندارد