مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-06سياسي

تحویل بیش از 4000 سند روستایی در گیلان


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه بر ادامه دار بودن اعطا سند روستایی در گیلان گفت: اعطای چهار هزار و 886 سند روستایی در استان اقدامی بسیار مهم و قابل تامل است زیرا منجر به تعیین تکلیف بخش اعظمی از اراضی روستایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در آیین اعطای 158 هزار و 555 برگه سند روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر گیلان که به صورت نمادین در روستای کلشتاجان از توابع شهرستان لاهیجان برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت رحلت حضرت زینب (س) اظهار کرد: حضرت زینب (س) نماد ایثار، اقتدار، وفا و از جان گذشتی است و اگر بانوان و دختران ایران اسلامی این خانم را الگوی خود قرار دهند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با ابرار خرسندی از حضور در بین مردم روستای کلشتاجان گفت: مدیران دستگاه اجرایی در گیلان بر اساس استاد بالادستی و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری به طور جهادی در این استان در حال فعالیت هستند.

  نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اعطای بیش از 9 هزار سند بنیاد علوی در این استان افزود: هفته گذشته با حضور پرویز فتاح، سند بنیاد علوی که توسط رژیم پهلوی غصب شده بود به دست روستاییان رسیده و تاکنون 9 هزار و 200 سند برای مردم و روستاییان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 4000 سند روستایی در گیلان

تحویل بیش از 4000 سند روستایی در گیلان