مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-06اقتصادي

افتتاح 193 پروژه در همدان/افتتاح 4 پروژه شاخص به بعد از دهه فجر موکول شد


سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان همدان 193 پروژه با اعتباری افزون بر 430 میلیارد تومان افتتاح می شود، مطرح کرد: - ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان همدان 193 پروژه با اعتباری افزون بر 430 میلیارد تومان افتتاح می شود، مطرح کرد: افتتاح و بهره برداری از چهار پروژه شاخص در شهرستان همدان به علت برودت هوا به بعد از دهه فجر موکول شد.

مسلم مخفی دوشنبه 17 بهمن ماه در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان همدان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه یکی از این پروژه های شاخص شهرک صنفی بوعلی 2 است که برای احداث آن افزون بر 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده، اظهار کرد: سال آینده بیش از 10 طرح عمرانی اثرگذار به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از افتتاح مرکز جامع سرطان همدان در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: کنارگذر غربی همدان نیز در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

مخفی خاطرنشان کرد: بیمارستان اکباتان، مدرسه اوتیسم و آموزشگاه میرسیدعلی همدانی از پروژه های دیگری است که بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در ادامه گفت: امروز همزمان با ششمین روز از دهه فجر 6 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود 440 میایارد ریال در سطح شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 193 پروژه در همدان/افتتاح 4 پروژه شاخص به بعد از دهه فجر موکول شد

افتتاح 193 پروژه در همدان/افتتاح 4 پروژه شاخص به بعد از دهه فجر موکول شد