مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-06سياسي

دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایرانیان را ندارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دشمنان ما در 44 سال اخیر چشم دیدن پیشرفت های ایران اسلامی را نداشته و همچنان نیز بر طبل توخالی می کوبند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در آیین افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در سرعین اظهار کرد: 44 سال است که رویش های متنوعی را در انقلاب اسلامی و در این کشور شاهد هستیم و دشمن همواره سعی کرده با نگاه خصمانه و ستیزه جویانه آرامش و عزت ملت را نشانه گرفته و به نوعی این حرکت ملت را در مسیر انحراف قرار دهد.

وی تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به حرکت های خبیث و دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی خواهد زد و اجازه نخواهد داد تا خللی در مسیر توفنده ملت ایران در پایداری و مقاومت به وجود آید.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تنها راه و رمز پیروزی ملت ایران ادامه حضور موفق در سنگر مقاومت و ایستادگی است و نباید صبر و حوصله خود را در برابر حیله گری های دشمن از دست بدهیم بلکه باید با توانی مضاعف در این سنگر تلاش کنیم تا برنامه ها و ترفندهای دشمن را در نطفه خفه کنیم.

قاسمیان افزود: بهترین مسیر جلب رضایت مردم خدمت صادقانه مسئولان است که نمود و نشانه هایی از آن را امروز به عینه در جامعه شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایرانیان را ندارند

دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایرانیان را ندارند