مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-06سياسي

مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، عمل به مسؤولیت هاست


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگران است، گفت: مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، در دیدار با خانواده شهید محمد واحدی خراسانلو، گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

  وی افزود: به همین منظور به همراه مسؤولین بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهید محمد واحدی خراسانلو دیداری به عمل آمد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای گران قدر در این دیدارها، را گرامی داشته و با آرزوی صبر و بردباری، ملاقات با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای عرض ارادت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان عنوان کرد.

کاظمینی در این دیدار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و عمیق ترین انقلاب ارزشی و فکری عصر حاضر است.

  وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری مردم به ثمر نشست، افزود: باید آرمان شهدای انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم و خانواده و مادران شهدا بهترین افرادی هستند که می توانند در راستای تبیین چگونگی زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، عمل به مسؤولیت هاست

مهم ترین وظیفه ما در برابر خون شهدا، عمل به مسؤولیت هاست