مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-06سياسي

57 پروژه در دهه فجر در مهریز به بهره برداری می رسد


فرماندار شهرستان مهریز از اجرای 57 پروژه در دهه فجر امسال در شهرستان مهریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دهقان بنادکی، روز دوشنبه در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر در استانداری یزد با اشاره به برنامه های اجرا شده در مهریز در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی، فرهنگی و آموزشی طی یک سال گذشته اظهار داشت: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، یک سالی است که طرحی را با عنوان باغ گشت برنامه ریزی کرده ایم که این طرح به صورت هفتگی در مهریز انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت خیران مهریز در حوزه های مختلف، حتی حوزه های رفاهیات مردم عنوان کرد: مهریز رتبه نخست را در این زمینه دارد.

دهقان بنادکی با بیان اینکه تمام پروژه ها و برنامه های مهریز پیوست فرهنگی دارد، افزود: نگاه ویژه ای به اقشاری همچون محرومان در برنامه های این شهرستان وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر، 57 پروژه با ارزش 4 هزار و 165 میلیارد ریال افتتاح می شود که 25 پروژه مشارکتی است و در این میا این پروژه، 9 پروژه صنعتی، چهار پروژه گردشگری، سه پروژه فرهنگی و آموزشی است.

فرماندار مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات زیرساختی که در شهرستان مهریز وجود دارد، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان مهریز وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 پروژه در دهه فجر در مهریز به بهره برداری می رسد

57 پروژه در دهه فجر در مهریز به بهره برداری می رسد