مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-06سياسي

بخشش 13 زندانی محکوم به قصاص نفس در یزد/ 64 زندانی به مناسبت دهه فجر آزاد شدند


رییس کل دادگستری یزد با بیان این که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر 64 زندانی در این استان آزاد شدند، گفت: با همت ستاد دیه و بخشش اولیای دم، 13 زندانی محکوم به قصاص نفس از زندان های استان یزد رها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری دقایقی پیش در آیین بخشش مردانه که ویژه آزادی 13 زندانی محکوم به قصاص نفس در این استان که با حضور خیرین نیکوکار، اولیای دم و جمعی از مسئولان ارشد استان، برگزار شد، اظهار کرد: کمک خیرین یزدی و بخشش اولیای دم که مردانه بخشیدند سند افتخاری بزرگ برای مردم دارالعباده و ایران اسلامی است.

وی با بیان این که کسانی که از قصاص نفس بخشیده شدند بر اثر هیجان قتل کردند، افزود: بخشیده شدگان، جانی نیستند و فقط به دلیل نداشتن کنترل بر رفتار خود منجر به این جرم شده اند.

رییس کل دادگستری استان یزد در ادامه  با بیان این که بخشیده شدگان از قصاص نفس، باید همیشه مدیون اولیای دم باشند، گفت: قصاص عدالتی برای حیات جامعه است و این حقی الهی برای اولیای دم است که امشب برخی با بزرگواری و برای ایران از آن گذشتند.

دهشیری خیرین و نیکوکاران یزدی را پیشرانان امر خیر در کشور دانست و تصریح کرد: این برای اولین بار است که بخشش مردانه با این حجم در کشور انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 13 زندانی محکوم به قصاص نفس در یزد/ 64 زندانی به مناسبت دهه فجر آزاد شدند

بخشش 13 زندانی محکوم به قصاص نفس در یزد/ 64 زندانی به مناسبت دهه فجر آزاد شدند