مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-06اجتماعي

بارش برف در نقاطی از شهرهای شمالی و شرقی لرستان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: از فردا بعدازظهر تا صبح پنجشنبه شاهد تقویت فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود که در نواحی از استان بر مقدار و شدت بارش ها افزوده می شود.

- زینب اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی طی امروز شاهد ورود امواج اولیه سامانه بارشی به جو استان هستیم.

وی بیان کرد: برای نقاط مختلف استان علاوه بر ابرناکی و وزش باد قابل ملاحظه، بارش هایی به صورت پراکنده گاها رگباری و گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: این شرایط در ارتفاعات، مناطق کوهستانی، نواحی سردسیر، نقاطی از شهرهای شمالی و شرقی به صورت رگبار برف است.

اکبری اظهار کرد: از فردا بعدازظهر تا صبح پنجشنبه شاهد تقویت فعالیت این سامانه بارشی خواهیم بود که در نواحی از استان بر مقدار و شدت بارش ها افزوده می شود.

وی افزود: در این بازه زمانی وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی و گردنه ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی .

انتظار می رود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تقویت احتمالی شرایط بارشی در برخی نقاط، اثر مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در نقاطی از شهرهای شمالی و شرقی لرستان

بارش برف در نقاطی از شهرهای شمالی و شرقی لرستان