مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-06سياسي

راه اندازی 4 بیمارستان جدید و افزایش 400 تخت بیمارستانی در فارس طی یک سال اخیر


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از راه اندازی چهار بیمارستان جدید و افزوده شدن چهارصد تخت بیمارستانی به مجموعه درمان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی امروز با حضور در جمع اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز وفات حضرت زینب(س) را تسلیت گفته و او را برجسته ترین پیام رسان تاریخ اسلام خواند که این رسالت مهم، امروز به همت اصحاب رسانه محقق می شود.

او از مشارکت فعالانه اصحاب رسانه با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز استان در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در سطح جامعه قدردانی کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس اقدامات انجام شده در طی بیش از چهار دهه گذشته را دارای ویژگی جهادی و انقلابی خواند و گفت: با تلاش های مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تمامی بحران ها و عرصه های مهم، توانستیم با بهره مندی از توان داخلی و بدون نیاز به حمایت از سایر کشورها، سربلند باشیم.

تقویت پژوهش و فناوری در حوزه سلامت، رسالت مهم دانشگاه علوم پزشکی شیراز وی داشتن دورنمایی از گذشته را موجب درک بهتر شرایط امروز دانست و با تاکید بر نقش مهم اصحاب رسانه در تبیین این امر گفت: آمارهای مقایسه ای حوزه سلامت مربوط به سال 57 و امسال نشان دهنده توسعه چشمگیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 بیمارستان جدید و افزایش 400 تخت بیمارستانی در فارس طی یک سال اخیر

راه اندازی 4 بیمارستان جدید و افزایش 400 تخت بیمارستانی در فارس طی یک سال اخیر