مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-06سياسي

تلاش مسؤولان باید منجر به رضایت مردم شود


با پشتوانه دولت انقلابی و مردمی و مجلس شورای اسلامی باید تلاشمان منجر به رضایت مردم شود و در خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران و رییس شورای اسلامی شهرستان ری در نشست هم اندیشی و هم افزایی رؤسای شوراهای تابعه شهرستان ری با اشاره به لزوم احصای کمبودها و شناسایی ظرفیت ها اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست ها شنیدن اظهارات شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان ری است تا مدیران، مسئولان و نمایندگان در جریان کمبودها و کاستی هایی که نیاز به پیگیری دارد قرار بگیرند.

وی گفت: این جلسات کمک می کند تا با استفاده از نظرات شوراهای شهر و روستا و رهنمودهای فرماندار و مدیران شهرستان برنامه ریزی مدونی برای خدمت به مردم صورت بگیرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری بیان کرد: در دوره ششم شوراها و در کنار مدیریت شهری فعلی و دولت که بی وقفه در راستای خدمت به مردم و کاهش مشکلات و معضلات تلاش می کند، حضور مسئولین در میان مردم و شناخت مشکل تأثیر بسزایی در رفع کاستی ها دارد.

شربیانی با تأکید بر اینکه تنها گلایه از سرریز مشکلات تهران به شهرستان ری کاری از پیش نمی برد ادامه داد: باید بتوانیم از هم جواری تهران و از این منبع غنی خدمات تهران نهایت استفاده را داشته باشیم و طرح استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مسؤولان باید منجر به رضایت مردم شود

تلاش مسؤولان باید منجر به رضایت مردم شود