مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-06سياسي

بهادری جهرمی: دولت مشکل خوزستان را مشکل همه کشور می داند


سخنگوی دولت در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که شامگاه دوشنبه 17 بهمن در مرکز علمی_ فرهنگی امام حسین (ع) اهواز برگزار شد، - ایسنا/خوزستان سخنگوی دولت در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که شامگاه دوشنبه 17 بهمن در مرکز علمی_ فرهنگی امام حسین (ع) اهواز برگزار شد، گفت: دغدغه اصلی دولت مشکلات خوزستان است چرا که مسأله خوزستان مسأله کل کشور است.

علی بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت و مردم کشور می دانند که اگر امروز امنیت، آبادی و آبادانی وجود دارد از استقامت مردم خوزستان است گفت: نگاه دولت به مسأله و مشکلات خوزستان نگاه محلی نیست و مشکل خوزستان را صرفا مشکل خوزستان نمی داند بلکه مشکل کل کشور می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او با تاکید بر اینکه نبود آب در استان خوزستان فقط کشاورزی و امرار معاش مردم این استان را دچار مشکل نمی کند خاطرنشان کرد: اگر آب نباشد کشت ایران دچار مشکل می شود چرا که اگر گندم استان خوزستان نباشد امنیت غذایی کل کشور دچار مشکل می شود.

وی بیان کرد: مشکل کم آبی خوزستان از طریق تعاملات کشوری و بین المللی با کشورهای ترکیه و عراق و از طریق تعدیل های آب داخلی به روش های مختلف پیش بینی شده و همچنین از طریق ارتفاع بهره وری در مصرف آب پیگیری شده است چرا که دغدغه اصلی دولت رفع مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: دولت مشکل خوزستان را مشکل همه کشور می داند

بهادری جهرمی: دولت مشکل خوزستان را مشکل همه کشور می داند