مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-06اقتصادي

بازدید اصحاب رسانه کرمان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان + تصاویر


در ششمین روز از دهه مبارک فجر تور رسانه ای بازدید اصحاب رسانه استان کرمان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

- بازدید اصحاب رسانه کرمان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان + تصاویر ایسنا/کرمان در ششمین روز از دهه مبارک فجر تور رسانه ای بازدید اصحاب رسانه استان کرمان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این رابطه به ایسنا گفت: این برنامه 17 بهمن و با حضور 25 نفر از اهالی رسانه از روزنامه نگاران و خبرنگاران خبرگزاری ها در استان برگزار شد.

حامد بهشتی فر افزود: در این برنامه از کارخانه اروندچرخ، کاشی و سرامیک الماس کویر و همچنین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بازدید صورت گرفت.

به گفته وی، بازدید از خط تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، بازدید از روند تولید کاشی و سرامیک در کارخانه الماس کویر رفسنجان و بازدید از کارخانه اروندچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه رینگ سازی کشور برنامه این تور رسانه ای بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان هدف از برگزاری این تور رسانه ای را آشنایی بیشتر اصحاب رسانه استان کرمان از پیشرفت های صنعتی و معدنی استان در چهل وچهارمین بهار انقلاب برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اصحاب رسانه کرمان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان + تصاویر

بازدید اصحاب رسانه کرمان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان + تصاویر