مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-06اقتصادي

افتتاح طرح های صنعتی ملارد در دهه فجر


طرح های عمرانی، صنعتی، زیربنایی و کشاورزی شهرستان ملارد با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، آیین افتتاح و بهره برداری از یک واحد تولیدکننده دمنوش های گیاهی با حضور محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمود سیجانی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستان ملارد همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

این واحد در زمینی به مساحت تقریبی 3 هزار مترمربع با اعتبار 190 میلیارد ریال احداث شده و زمینه اشتغال حدود 100 نفر را فراهم کرده است.

  علاوه بر این، تصفیه خانه کاسپین با اعتبار 100 میلیارد ریال در شهرک صنعتی دهک با خروجی پساب 1500 مترمکعب در ثانیه افتتاح شد.

  افتتاح واحد فرآوری لواشک و آلوچه با تولید سالانه 450 تن و با اعتبار 50 میلیارد ریال، واحد تولیدی درهای صنعتی و پارکینگی با ظرفیت تولید سالانه 3 هزار دستگاه با اعتبار 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 54 نفر به طور مستقیم از دیگر برنامه های امروز بود.

همچنین طرح تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت تصفیه روزانه 10 هزار متر مکعب در یک واحد تولیدی با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال، مرکز درمانی و توانبخشی بیماران روانی مزمن با مشارکت بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های صنعتی ملارد در دهه فجر

افتتاح طرح های صنعتی ملارد در دهه فجر