مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-06اقتصادي

اعتبارات روستاها افزایش یافت/برکات انقلاب همچنان ادامه دارد


فرماندار میامی بابیان اینکه به برکت دولت سیزدهم اعتبارات روستاها افزایش یافته است، گفت: این مهم در توسعه و آبادانی روستاهای میامی بسیار تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری شامگاه دوشنبه در جشن انقلاب روستای قوشه میامی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات و برنامه های خوبی در حال انجام است، ابراز داشت: در این دولت شاهد افزایش اعتبارات حوزه روستایی هستیم که این می تواند ضمن امیدآفرینی، ارتقا نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی و گردشگری را برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به همراه داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی و کارخانه خوراک دام با ظرفیت 70 هزار تن نهاده دامی از برکات انقلاب است، افزود: در بخش کالپوش نیز قیر قابل توجه و همچنین جداول بسیاری در اختیار دهیاری ها قرار داده شده است که می تواند منجر به آبادانی و توسعه روستاهای این بخش شود.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه امروز بالاترین دستاورد ایران و انقلاب در منطقه داشتن امنیت است، ابراز داشت: امروز با وجود ناآرامی در برخی کشورهای منطقه ایران مانند نگینی در منطقه می درخشد و باید گفت که علت برگزاری جشن های دهه فجر بر این بابه که به واسطه انقلاب توانستیم بر سرنوشت خودمان حاکم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات روستاها افزایش یافت/برکات انقلاب همچنان ادامه دارد

اعتبارات روستاها افزایش یافت/برکات انقلاب همچنان ادامه دارد