مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-06سياسي

افتتاح چهارمین خانه محیط زیست مازندران در بابلسر


با حضور معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاطت محیط زیست کشور، رییس سازمان محیط زیست استان مازندران و مسئولان شهرستانی چهارمین خانه محیط زیست مازندران در بابلسر افتتاح شد.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاطت محیط زیست کشور، مباحث آموزش و مشارکت مردمی را 2 رکن اصلی محیط زیست دانست و با تاکید بر بکارگیری از ظرفیت دانش آموزان برای محافظت و توسعه محیط زیست، اظهار کرد: اصل 50 قانون اساسی کشور، متعالی ترین اصل محیط زیستی و یکی از پیشروترین اصول قانون اساسی است که مسائل مرتبط با این حوزه را بسیار روشن و جامع توضیح داده است.

نورالله مرادی، محیط زیست را یک اصل بین نسلی خواند و با بیان اینکه مطابق قانون هرگونه تخریب محیط زیست جرم تلقی می شود، گفت: باید شرایطی فرآهم کنیم تا همه نسل ها بتوانند از محیط زیست بهره برده و آن را به سالم ترین شکل برای نسل آتی باقی بگذارند.

مرادی، افتتاح خانه های محیط زیست را در راستای تحقق اصل 50 قانون اساسی دانست و درباره تحقق مشارکت مردمی گفت: نخستین شرط لازم برای تحقق این امر داشتن فضای مناسب برای گفت وگو و هم اندیشی در حوزه محیط زیست است که در دولت سیزدهم طرح راه اندازی خانه های محیط زیست برای فراهم کردن بسترهای تعامل و استفاده از همه ظرفیت های مردمی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهارمین خانه محیط زیست مازندران در بابلسر

افتتاح چهارمین خانه محیط زیست مازندران در بابلسر