مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-06سياسي

حماسه مردم سوادکوه در رزم جنگل نیازمند روایتگری درست است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان این که حماسه مردم سوادکوه در رزم جنگل و برابر هجمه چریک های فدایی مورد غفلت قرار گرفته است، - بر لزوم روایتگری درست از این واقعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عباسعلی سلیمانی دوشنبه شب در یادواره شهدای رزم جنگل در سوادکوه با اشاره به هجمه چریک فدایی خلق اقلیت به سوادکوه، بازگویی آن را موضوع مغفول مانده ای دانست و بر لزوم پرداخت زودتر به آن اشاره کرد و گفت: در مازندران ماجرای جنگل هم در آمل و هم در سوادکوه رخ داد و به حمدالله بحث آمل روی آنتن رفت و حتی در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام آمد و 6 بهمن سالروز آمل نام گرفت و هر سال تجلیل از شهدای آن واقعه انجام می شود.

وی افزود: اما مقاومت مردم در سوادکوه در برابر هجمه چریک فدایی خلق اقلیت مورد تجلیل لازم قرار نگرفت و به تدریج به بوته فراموشی سپرده می شد که اهتمام عزیزان در این سال جاری در این محل (پاشاکلا) که بخشی از حوادث را در خود دید، درصدد تجلیل مقام شهدا برآمدند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اذعان بر اینکه اگر امروز بازخوانی حوادث را نداشته باشیم نسل جدید نمی داند چه اتفاقی افتاده است، بر اهمیت روایتگری و مشخص شدن یک روز خاص برای سوادکوه در این رابطه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه مردم سوادکوه در رزم جنگل نیازمند روایتگری درست است

حماسه مردم سوادکوه در رزم جنگل نیازمند روایتگری درست است