مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-06سياسي

گستره ی لغوی «یتیم» باید تغییر یابد


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: حضرت علی(ع) در حدیثی فرموده اند که یتیم کسی نیست که پدر ندارد، بلکه یتیم کسی است که فاقد علم و ادب است لذا باید گستره ی لغوی «یتیم» تغییر یابد.

- اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: حضرت علی(ع) در حدیثی فرموده اند که یتیم کسی نیست که پدر ندارد، بلکه یتیم کسی است که فاقد علم و ادب است لذا باید گستره ی لغوی یتیم تغییر یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعبدالله طباطبایی عصر دوشنبه در وبینار همایش حمایت اجتماعی و قضایی اظهار کرد: حضرت علی (ع) در حدیثی فرموده اند که یتیم کسی نیست که پدر ندارد، بلکه یتیم کسی است که فاقد علم و ادب است لذا باید گستره ی لغوی یتیم تغییر یابد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از ایتام افزود: وظیفه ما حمایت و صیانت از مددجویان کمیته امداد در کاهش آسیب های اجتماعی است که باید در این راستا فضای سالمی را برای رشد معنوی و تربیت و تعالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و گروه های آسیب دیده فراهم کنیم تا بتوانند با فضائل انسانی و اسلامی تربیت یابند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان و کمک به اقشار آسیب پذیر به نوعی حیات بخشیدن محسوب می شود، گفت: امر نیک و خداپسندانه دستگیری از افراد نیازمند نه تنها در این دنیا بلکه در جهان آخرت پاداش عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستره ی لغوی «یتیم» باید تغییر یابد

گستره ی لغوی «یتیم» باید تغییر یابد