مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 22:412023-02-06ورزشي

طارمی حریف سون نشد!


مهدی طارمی پس از ستاره کره ای تاتنهام به عنوان دومین بازیکن برتر آسیا در سال 2022 انتخاب شد.

- جی پلاس، شریه تیتان اسپورت که هر ساله با نظرسنجی از بین فوتبال نویسان آسیا بهترین بازیکنان قاره آسیا را معرفی می کند، دقایقی پیش اعلام کرد که برای جایزه امسال نیز سون هیونگ مین بیشتر از سایرین رأی آورده است.

این در حالی است که بسیاری پیش بینی می کردند امسال با درخشش طارمی در پورتو و تیم ملی، مهاجم ایرانی بتواند نوار یکه تازی سون هیونگ مین را پاره کند، اما این اتفاق رخ نداد.

حتی در غیر این صورت نیز عملکرد درخشان ستاره های تیم ملی ژاپن در جام جهانی، شانس آن ها برای گرفتن این جایزه را بیشتر کرده بود، اما در نهایت این سون بود که دوباره به جایزه مرد سال آسیا رسید.

با این حال مهدی طارمی موفق شد بالاتر از سالم الدوساری ستاره تیم ملی عربستان، کیم مین جائه مدافع کره ای ناپولی، دومین بازیکن برتر قاره در سال 2022 شود.

اهمیت این دستاورد طارمی از آن جهت بالاست که او علاوه بر ستاره عربستان و تیم ملی کره، بالاتر از تمام بازیکنان ژاپنی این فهرست قرار گرفته است.

کائورو میتوما وینگر 25 ساله تیم برایتون با قرارگیری در رتبه پنجم، موفق شده بهترین بازیکن کشورش باشد و بعد از او به ترتیب دایچی کامادا، ریتسو دوآن و تاکهیرو تومیاسو حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی حریف سون نشد!

طارمی حریف سون نشد!