مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:002023-02-06سياسي

اهدای 440 سبد حمایتی به خانواده زندانیان خراسان جنوبی


معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های خراسان جنوبی از اهدای 440 سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده زندانیان استان خبر داد.

- مجید آذرمهری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره زندان های خراسان جنوبی، امروز دوشنبه 17 بهمن در مراسم توزیع نمادین 44 سبد حمایتی که دادستان استان و روسای انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه خراسان جنوبی نیز حضور داشتند با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توزیع 440 سبد حمایتی با همکاری خیرین و انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در همه شهرستان های خراسان جنوبی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این مراسم به شکل نمادین پیش بینی توزیع 44 بسته حمایتی بین خانواده های زندانیان مرکز استان شده است، افزود: از ابتدای سال جاری خدمات قابل توجهی به خانواده زندانیان استان شده است.

آذرمهری ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون به هزار و 351 خانواده زندانی خراسان جنوبی سه هزار و 846 مورد کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش حدود 367 میلیون تومان شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و 390 سبد حمایتی به ارزش 200 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 440 سبد حمایتی به خانواده زندانیان خراسان جنوبی

اهدای 440 سبد حمایتی به خانواده زندانیان خراسان جنوبی