مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-06سياسي

کارکنان پارس جنوبی رفاه عمومی را برای کل کشور فراهم می کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کارکنان پارس جنوبی با تلاش شبانه روزی برای تامین گاز پایدار، رفاه عمومی را برای کل کشور فراهم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه گاز در سکوهای دریایی و پالایشگاه های منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش های گسترده ای به منظور تولید گاز پایدار در منطقه پارس جنوبی صورت گرفته است.

وی یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت در نظم نوین جهانی را مدیریت انرژی عنوان کرد و افزود: توجه ویژه به صنعت نفت در همه منظومه های کاری یک توجه بنیادین و راهبردی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به برخورداری ایران از منابع و ذخایر فسیلی شامل نفت و گاز تصریح کرد: ایران یکی از کشورهای مهم جهان در عرصه برخورداری از ذخایر و ظرفیت تولید و مدیریت بازرگانی و دیپلماسی اقتصاد انرژی محسوب می شود.

وی با اشاره به استقلال و اقتدار صنعت نفت ایران خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان زحمات شما هستند و در این زمستان سرد امسال شما به خوبی مدیریت کردید و نگذاشتید زندگی بر مردم سخت باشد و در شرایط آماده ای به زندگی ادامه دهند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تولید 75 درصد گاز مصرفی کشور در استان بوشهر بیان کرد: این استان در تولید گاز و مواد پتروشیمی و صادرات نفت جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان پارس جنوبی رفاه عمومی را برای کل کشور فراهم می کنند

کارکنان پارس جنوبی رفاه عمومی را برای کل کشور فراهم می کنند