مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:452023-02-06ورزشي

کوهیان: بازیکنان ذوب آهن برای پیروزی مصمم بودند


بازی سختی با کاله داشتیممهم این است که بازیکنان توانشان را جمع کرده بودند که بازی را ببرند و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از پیروزی مقابل کاله اظهار داشت: بازی های دور دوم سخت است، 4 تیم بالای جدول با یکدیگر بازی می کنند و همه بازی ها سخت و دشوار است.

وی تصریح کرد: بازی سختی با کاله داشتیم، مهم این است که بازیکنان توانشان را جمع کرده بودند که بازی را ببرند و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

کوهیان در ادامه گفت: چند بازی که در دور نخست انجام دادیم، بازی خوبی نکردیم و باختیم، امروز بازی بهتری انجام دادیم و تمرکز بهتری داشتیم و توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در پایان بیان کرد: محمدحسین احمدی مصدوم است، حضور این بازیکن می تواند به ما کمک کند و امیدوارم مصدومیت این بازیکن زودتر برطرف شود.

ذوب آهن باتجربه تر بازی کرد و پیروز شد علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال کاله نیز اظهار داشت: بازی نزدیکی بود، فکر می کنم این قائده در بسکتبال وجود دارد که هرتیمی از فرصت ها بهتر استفاده کند، پیروز می شود، ذوب آهن باتجربه تر و کم اشتباه تر بازی کرد و پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهیان: بازیکنان ذوب آهن برای پیروزی مصمم بودند

کوهیان: بازیکنان ذوب آهن برای پیروزی مصمم بودند