مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-06اقتصادي

آغاز طرح های نظارتی ویژه ایام نوروز از 25 بهمن در مشهد


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی ایام پایانی سال ویژه مجاوران از 25 بهمن ماه و طرح نظارتی ویژه زائران از 15 اسفند امسال آغاز خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی ایام پایانی سال ویژه مجاوران از 25 بهمن ماه و طرح نظارتی ویژه زائران از 15 اسفند امسال آغاز خواهد شد.

طبق پیش بینی ها در این ایام حدود 400 نفر از بازرسان و کارشناسان دستگاه های عضو کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد در سطح استان در حوزه های مختلف به نظارت خواهند پرداخت.

بخشعلی بیاتی قله زو در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح های نظارتی کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد ویژه نوروز اظهار کرد: کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد با حضور دستگاه های مختلف از آبان ماه تاکنون سه جلسه برگزار کرده و در آخرین جلسه این کمیته که در تاریخ 10 بهمن ماه برگزار شد، تصمیماتی در خصوص نظارت های ویژه ایام پایانی سال و نوروز سال 1402 اتخاذ شد.

وی افزود: در حوزه نظارت مقدماتی پیرامون واحدهای صنفی نیازمند به نرخ نامه، نرخ گذاری انجمن های صنفی هتل داران و رستوران داران انجام شده و در حوزه دارندگان پارکینگ نیز نرخ گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح های نظارتی ویژه ایام نوروز از 25 بهمن در مشهد

آغاز طرح های نظارتی ویژه ایام نوروز از 25 بهمن در مشهد