مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-07سياسي

توسعه پایدار در گرو رویکرد مسئله محوری به جای کلی گویی است


معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از اضافه شدن حوزه فرهنگ به محورهای برنامه تحولی یزد نوین خبر داد و گفت: تحقق کامل برنامه های توسعه ای کشورگرو توجه به مقوله مسئله محوری به جای کلی گویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت استان، جعفر رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: داشتن نگاه فرهنگی به موضوعات کلان و توسعه ای در استان حیاتی است.

از این رو داشتن برنامه ها تحولی در حوزه فرهنگ  بیش از پیش احساس می شود.

 وی با تدوین برنامه های گوناگون در کشور اگر نگاه فرهنگی افراد تغییر نکند قرار نیست تحولی رخ دهد، افزود: این نگاه فرهنگی می تواند فرهنگ کار، فرهنگ نظام اداری، فرهنگ سازمانی و حتی فرهنگ حاکم بر مدارس و دانشگاه ها باشد.

معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت استان به پرهیز از کلی گویی و نگاه به حل مسائل در تدوین برنامه ها تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات برنامه های تدوین شده توسط دولت های مختلف کلی گویی است.

وی با بیان این که در تدوین برنامه های تحولی استان مانند یزدِ نوین، یزِد بهره ور و یزدِ نوآور سعی شده است به جای کلی گویی به مساله محوری توجه شود، تصریح کرد: رسیدن به یزدِ بهره ور از مسیر توسعه فرهنگ بهره وری رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار در گرو رویکرد مسئله محوری به جای کلی گویی است

توسعه پایدار در گرو رویکرد مسئله محوری به جای کلی گویی است