مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-07بين الملل

فرود هواپیمای کمک های بشردوستانه ایران در دمشق


منابع خبری بامداد سه شنبه از ورود هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران برای مردم سوریه به فرودگاه دمشق خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، هواپیمای حامل 45 تن کمک های غذایی، بهداشتی و دارویی ایران وارد فرودگاه دمشق شد.

بر اساس این گزارش، مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران همزمان با ورود هوایپمای حامل کمک های بشر دوستانه در فرودگاه دمشق حضور داشت.

پیشتر رییس سازمان هواپیمایی سوریه اعلام کرده بود که 5 هواپیما حامل کمک های بشردوستانه از سوی ایران، امارات متحده عربی، روسیه و هند روز سه شنبه وارد فرودگاه دمشق و لاذقیه می شوند.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای از کشورهای عضو سازمان ملل، دبیرخانه این سازمان، کمیته بین المللی صلیب سرخ و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی خواست تا به سوریه و دولت این کشور برای حل فاجعه انسانی ناشی از زلزله اخیر کمک کنند.

وزارت خارجه سوریه افزوده است: این نهادها می توانند در زمینه نجات زلزله زدگان، بیرون کشیدن جنازه ها و ارائه کمک های غذایی و بهداشتی به شهروندان سوری کمک کنند.

وزارت خارجه سوریه همچنین از کشورها و نهادهایی که با ملت این کشور ابراز همبستگی و برای کمک به آنان در این شرایط دشوار اعلام آمادگی کردند، نهایت قدردانی را کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود هواپیمای کمک های بشردوستانه ایران در دمشق

فرود هواپیمای کمک های بشردوستانه ایران در دمشق