مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-07ورزشي

گفتگو با کوچکترین مدال آور تاریخ تنیس روی میز بعد از صعود تاریخی


جوانترین بازیکن ایران در رده بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تنیس روی میز ایران طی یک دهه گذشته به واسطه درخشش چپ دستی مانند نوشاد عالمیان و حتی برادرش نیما، به رشته ای پُر توجه در ورزش کشور تبدیل شد که حتی جایگاهی ثابت در کاروان های المپیکی ایران داشت و به فهرست مدال آوران ایران در بازی های آسیایی هم ورود پیدا کرد.

امروز تنیس روی میز و مسئولانش در حالی تکرار مدال آوری در آسیا و کسب اولین سهمیه تیمی برای المپیک آتی را به عنوان اولویت های اصلی دنبال می کنند که نباید متعجب شد اگر به تدریج بار این رشته و موفقیت های بزرگ و کوچکش از سمت برادران عالمیان به سمت بازیکنان جوان تر مانند نوید شمس سوق پیدا کند، بازیکنی که تا دیروز در رده سنی نونهالان و نوجوانان مدال آور بود امروز شگفتی سازی در رده سنی بزرگسالان را دنبال می کند.

نام نوید شمس وقتی در تنیس روی میز ایران مطرح شد که کمتر از یک سال پس از آغاز به کار در این رشته با قرار گرفتن در رده سوم بخش دوبل مسابقات خردسالان کشور صاحب مدال شد و عنوان کوچک ترین مدال آور تاریخ تنیس روی میز ایران را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با کوچکترین مدال آور تاریخ تنیس روی میز بعد از صعود تاریخی

گفتگو با کوچکترین مدال آور تاریخ تنیس روی میز بعد از صعود تاریخی