مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-07سياسي

نجات کشتی پایتخت با دعوت از گوش شکسته های نامدار


رییس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از مدتها فراز و فرود و اتفاقات حاشیه ای در امور مدیریتی هیأت کشتی استان تهران، سرانجام قاسم علی عسگری به عنوان رییس جدید انتخاب شد تا اهالی کشتی پایتخت در انتظار بازگشت به روزهای درخشان باشند.

قاسم علی عسگری به عنوان یکی از نزدیکان علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی سال ها با او همکاری داشته و شاید همین نزدیکی و تعامل بتواند نقطه عطفی در رشد دوباره کشتی تهران باشد.

اما سکاندار کشتی به جز تکیه بر حمایت رییس فدراسیون، دست به کار دیگری هم زد و بلافاصله از بزرگان و نامداران کشتی آزاد و فرنگی دعوت کرد.

بدین ترتیب اکبر فلاح یکی از مربیان سازنده و منتقدان فدراسیون و همچنین محمد بنا سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با دعوت علی عسگری به عنوان مدیر فنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی تهران منصوب شدند.

این انتصابات در نگاه اول اقدامی جالب توجه و امیدوارکننده است، اما نباید فراموش کرد مانور روی اسامی بزرگ در کشتی و استفاده از بزرگان این رشته هر چند می تواند به نتایج خوبی منتهی شود، اما به همان اندازه نیز نیاز به مدیریت و رفتار منطقی و حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کشتی پایتخت با دعوت از گوش شکسته های نامدار

نجات کشتی پایتخت با دعوت از گوش شکسته های نامدار