مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-07اقتصادي

ارائه خدمات بهبود تغذیه ای به 900 مادر و کودک نیازمند در قزوین


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 10 ماهه سال جاری کمک برای رفع سوء تغذیه 500 کودک و 400 مادر باردار و شیرده بیش از یک میلیارد تومان هزینه در استان قزوین صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد صیادی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه های مختلف خدمات به مددجویان و محرومان ارائه می کند که این خدمات با توجه به محدودیت های منابع دولتی با کمک های مردمی برکت می یابد.

وی ادامه داد: علیرغم همه این کمبودها تلاش می کنیم تا با روش های مختلف سطح کمی و کیفی خدمت رسانی را ارتقاء دهیم تا بتوانیم موانع مشکلات پیش روی نیازمندان و محرومان را کاهش دهیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی 10 ماهه سال جاری برای کمک به رفع سوء تغذیه 500 کودک زیر 6 سال بیش از 360 میلیون تومان مساعدت صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت برای کمک به تغذیه مادر باردار و شیرده نیز بیش از 781 میلیون تومان مساعدت صورت گرفته که در مجموع بیش از یک میلیارد تومان هزینه در استان قزوین صورت گرفته است.

صیادی عنوان کرد: همچنین برای ارتقای شاخص های بهداشتی نیز خدمت رسانی به سه هزار و 170 مددجو با هزینه ای بیش از 175 میلیون تومان اجرا شده است تا بتوانیم سطح بهداشت را در میان نیازمندان ارتقاء دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهبود تغذیه ای به 900 مادر و کودک نیازمند در قزوین

ارائه خدمات بهبود تغذیه ای به 900 مادر و کودک نیازمند در قزوین