مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-07سياسي

روایت راهیار منطقه ای بنیاد هدایت از موج خدمات رسانی در خوی


هم اکنون بیش از یکصد امام محله و طلاب فعال جهادی در کمپ ها و مناطق شهری، مدیریت میدانی را بر عهده دارند تا به زلزله زدگان کمک رسانی داشته باشند.

- راهیار منطقه ای بنیاد هدایت گفت: هم اکنون بیش از یکصد امام محله و طلاب فعال جهادی در کمپ ها و مناطق شهری، مدیریت میدانی را بر عهده دارند تا به زلزله زدگان کمک رسانی داشته باشند.

حجت الاسلام یاسین حسن زاده راهیار منطقه ای بنیاد هدایت، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فعالیت های جهادی امامان محله در مناطق زلزله زده، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله شهرستان خوی و روستاهای اطراف، مردم دچار سردرگمی شده و قصد ترک شهر و روستاهای خود را داشتند که همین مسأله موجب هرج و مرج در شهر شده بود، اما بحمدالله با تشکیل ستاد فرماندهی بحران در مرکز استان و همچنین در شهرستان خوی، مقدمات امداد و خدمات رسانی به مردم فراهم شد.

وی با اشاره به نقش حوزه های علمیه و گروه های جهادی حوزوی در ایجاد آرامش و ثبات در منطقه، گفت: پس از تشکیل ستاد مرکزی فرماندهی بحران، ستادی در حوزه علمیه نیز تشکیل شد و گروه های حوزوی جهادی آماده خدمات رسانی به مردم شدند.

حجت الاسلام حسن زاده، با اشاره به نقش سازمان تبلیغات در بسیج امامان محله برای فرماندهی میدان، تصریح کرد: یکی از معضلات مناطق بحرانی شهر، عدم مدیریت میدانی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت راهیار منطقه ای بنیاد هدایت از موج خدمات رسانی در خوی

روایت راهیار منطقه ای بنیاد هدایت از موج خدمات رسانی در خوی