مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-07اقتصادي

توسعه مبادلات مرزی دستورکار ویژه دولت است/ضرورت جذب سرمایه گذار


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه مبادلات مرزی در دستور کار جدی دولت سیزدهم است، گفت: ظرفیت های موجود، فضا و بستر را برای جذب سرمایه گذاران در ماهیرود فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت شامگاه دوشنبه در جریان سفر به شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از منطقه مرزی ماهیرود شهرستان سربیشه، بیان کرد: امروزه شاهد پیشرفت، تحول و طرح های جدیدی در منطقه هستیم که نشان دهنده توسعه مراودات مرزی است.

وی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت مرزها شد و اظهار کرد: از کشور همسایه هم خواستاریم همراهی بیشتری هستیم تا از ظرفیت مرز ماهیرود استفاده حداکثری را داشته باشیم.

قناعت با بیان اینکه توسعه مبادلات مرزی در دستور کار جدی دولت سیزدهم است، افزود: طرح های جدیدی در مرز در دستورکار داریم مشروط بر اینکه برادران کشور دوست و همسایه هم پای کار بیایند تا هر دو کشور از ظرفیت مرزی بهره مندی بیشتری داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فضا و بستر برای جذب سرمایه گذاران در این منطقه فراهم است، اظهار کرد: دستگاه ایکس ری کانتینری در مرز ماهیرود با اعتبار 25 میلیارد تومان احداث شده که با دستور رییس جمهور در آینده نزدیک به صورت متمرکز در شش استان افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مبادلات مرزی دستورکار ویژه دولت است/ضرورت جذب سرمایه گذار

توسعه مبادلات مرزی دستورکار ویژه دولت است/ضرورت جذب سرمایه گذار